lunes, 20 de octubre de 2008

Familia giroko igandeak


Nire igandeak nahiko arruntak dira, despertadorerik gabe esnatzen naiz eta eguneko momentu onena da. Batzuetan ondo pasatzeko gauza asko egin behar izaten dut: jaietara joan, mendietan ibili, familiarekin jan, antzerkira joan, matea edan, semeekin eta ilobekin jokatu, lo egin, eta abar. Ez zait monotonia gustatzen, baina uste dut maiz beharrezkoa dela, estresa arintzeko. Nire igandeak oso arruntak dira, beste egunetan baino geroago esnatzen naiz. Nire senarrak gosaria prestatu ondoren, bazkaria prestatzen dut edota janaria erosten dut, baina beti berandu jaten dugu, eta patxada-patxadan . Niri beti platerrak garbitzea tokatzen zait. Eta gero lagunekin elkartzen gara, matea edateko, hitz egiteko, UNO jokoan jokatzeko, txangoa egiteko.

Igandea euritsu dagoenean, etxean geratzen gara, trucoan jokatzen dugu, pelikula bat ikusi, torta fritaK jaten ditugu, eta abar.

Igande askotan nik euskara ariketak egiten ditut , astean ezin dudalako egin. Momentu horietan nire semeek galdetzen didate noiz bukatuko dudan, haiek ordenagailuan jokatu nahi dutelako. Igande gauero beharrezkoa prestatzen dut astelehenean lanera joateko (janaria, ariketak, liburua, arropa). Inoiz ez naiz goiz oheratzen, beti gauzaren bat falta da hurrengo egunean egiteko.

Igande batzuetan nire amaren etxera joaten gara, edota nire amaginarrebarenera ere bai. Eta normalean egun osoa han pasatzen dugu.

Asteburuak luzeak direnean, Bahía Bancara edo Rio Coloradora joaten gara, senarraren familia hor bizi delako.

No hay comentarios: