miércoles, 22 de octubre de 2008

Agendarik gabeko igande berriak


Nire igandeak asko aldatu dira, Mendozatik Buenos Airesa etorri nintzenetik. Mendozan berandu esnatzen nintzen eta bazkaltzera joaten nintzen familia guztiekin , bazkari hori oso luzea izaten zen eta edozein gauzari buruz hitz egiten genuen siesta hartzera joan arte. Gero arratsaldean programa bat egiten genuen, parkera edo shoping-ra joaten ginen. Eta zortzi barruan zortziak aldera nire aiton-amonaren etxera joaten ginen, familia guztia ikusi zitekeen eta asterako gauza inportanteenak kontatu zitezkeen. Orain, ordea, familiarik gabe nago orduan familiazko-igandeak familia-igandeak bukatu dira eta beste berri batzuk etorri dira, ez dago “agenda” rik orduan nahi dudana egin dezaket, baina familiaren mina ematen dit izaten dut. Hemen beti ekintza desberdinak antolatzen ditut, leku berri bat ezagutzera joan ezean lagun batekin elkartzen naiz mate batzuk hartzeko edo oinez ibiltzeko. Denbora pasa ondoren uste dut “agenda” agertuko dela, beti bizitzan pasa den bezala, baina “oraingoz” nahiko atsegina da.

No hay comentarios: