lunes, 13 de octubre de 2008

Arratsaldeko matea


Nolakoak dira nire igandeak?, zirkunstantziak nolakoak diren. Adibidez: Gaur, igandea da, eta arratsaldean, ni lagunekin zelaira joan naiz, matea edatera eta hitz agitera. Orain, ohera joan aurretik, ariketak egiten ari naiz. Goizean egunkaria irakurri dut, gero etxea garbitu du eta lorategia zaindu dut, ahhhhhhh! espaloia garbitu dut, noski. Eguerdian bazkaldu dut, janari arina, pixka bat argaldu nahi dudalako. Aurreko igandean, ordea, egun osoa, garbiketa orokorra, egiten pasatu nuen. Nik, beti, urtaroak aldatzen direnean, garbiketa orokorra egiten dut. Gainera, aurten nire lorategia, margatu dut, ehhhh, nik ez, pintoreak bai. Hala ere, lan gehiago neukan. Jeneralean, igandea arratsaldean lehengusinaren etxera joaten naiz, matea edatera eta pastak jatera. Han sendi osoa elkartzen gara, honela, astero denok ikusten dugu elkar Zergatik igande honetan ez naizen nire lehengusinaren etxera joan????, bera eta senarra oporretan daudelako.

No hay comentarios: